Vrácení zboží

ⓘ Pro zobrazení odpovědi klikněte na dotaz níže, který vás zajímá.


Jak vrátit zboží?
  1. Nejdřív vyplňte elektronický formulář o odstoupení od smlouvy, který v případě potřeby naleznete zde pro ČR
    
    Uveďte konkrétně, které kusy z celkové objednávky (objednávek) vracíte. Přihlášením do svého uživatelského účtu ušetříte spoustu práce při vyplňování. (pokud jste objednávku odeslali jako přihlášený uživatel)
    
  2.  Pak zboží, které chcete vrátit pečlivě zabalte.
    Do balíku vložte původní (tištěnou) objednávku a balík zvenčí označte číslem objednávky, jménem a adresou. Pokud vracíte zboží z vícero objednávek, přiložte je všechny a vypište jejich čísla zvenčí na balík.
    
  3. Takto připravený balík:
    a) přineste na centrální sklad: Genesis-eshop, Dřevařská 17, 680 01 Boskovice (Zdarma)

    b) zaneste na Výdejnu Genesis ve Vašem okolí (59 Kč)
      - pro tuto možnost je nutná rezervace předem online
        - 
    po vyplnění reklamačního formuláře budete přesměrováni na penguinbox.cz (v tomto případě předvyplníme údaje za Vás, vratku lze objednat i kdykoliv později stačí klikonut zde a vyplnit požadované údaje)
        - čas na vložení od rezervace je 3 dny (lze za poplatek prodloužit)
        - je nezbytně nutné zásilku označit číslem, které Vám přidělí penguinbox.cz po zaplacení přepravy 
    c) vložte do jednoho z Penguin Boxů ve Vašem okolí (59 Kč)
        - pro tuto možnost je nutná rezervace předem online
        - 
    po vyplnění reklamačního formuláře budete přesměrováni na penguinbox.cz (v tomto případě předvyplníme údaje za Vás, vratku lze objednat i kdykoliv později stačí klikonut zde a vyplnit požadované údaje)
        - čas na vložení od rezervace je 8 hod. (lze za poplatek prodloužit až na 12 hod.)
        - je nezbytně nutné zásilku označit číslem, které Vám přidělí penguinbox.cz po zaplacení přepravy 
    d) zašlete jiným způsobem na adresu: Genesis-eshop, Dřevařská 17, 680 01 Boskovice (Cenu negarantujeme)


V jaké lhůtě lze zboží vrátit? 

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní ode dne převzetí zboží. Více o vrácení zboží naleznete v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Můžu vrátit i část zboží nebo pouze celou objednávku?

Ano. Pokud vracíte jenom některé kusy z celkové objednávky, uveďte na formuláři "O odstoupení od smlouvy" které konkrétně kusy to jsou. Bez toho nebude možné Váš požadavek zpracovat. 


Mohu vrátit nevyhovující zboží na Vaši výdejnu Genesis? 

Ano, ale postupujte prosím tak, jak je popsáno v bodu "Jak vrátit zboží" výše na této stránce.


Kdo platí za dopravu při vrácení zboží?

Za dopravu při vrácení zboží platí zákazník (pošta, kurýr, atd.). V případě, že řádně zabalené zboží (s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy) donesete na centrální sklad Genesis-eshop, Dřevařská 17, 680 01 Boskovice, za dopravu neplatíte.
Doporučujeme využít samoobslužní vrácení přes penguinbox.cz - podrobný popis najdete výše v "Jak vrátit zboží?"
Více o možnostech vrácení zboží se dočtete v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Peníze (všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nikoliv vrácení) za vrácené zboží posíláme nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a doručení vráceného zboží na naší adresu Dřevařská 17, 680 01 Boskovice. Prosím berte na vědomí, že platba může být zpožděna z důvodů bankovního převodu do jiné banky, než je vedený náš účet. Převod se může opozdit i nesprávně vyplněnými údaji na formuláři "O odstoupení od smlouvy" (zejména číslo účtu pro vrácení peněz), dbejte prosím na to při jeho vyplňování.  Více v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Je možné vyměnit vrácené zboží za jiné z Vaši nabídky? 

Tuto možnost v současnosti nenabízíme. Za vrácené zboží Vám budou vrácené peníze na Váš bankovní účet. Na jiné požadované zboží je nutné vytvořit novou objednávku. 


« Zpět na FAQ