Vrácení zboží

ⓘ Pro zobrazení odpovědi klikněte na dotaz níže, který vás zajímá.


Jak vrátit zboží?
  1. Nejdřív vyplňte elektronický formulář o odstoupení od smlouvy, který v případě potřeby naleznete:
    » zde pro ČR  
    » zde pro SR 
    Uveďte konkrétně, které kusy z celkové objednávky vracíte. Přihlášením do svého uživatelského účtu ušetříte spoustu práce při vyplňování.
    
  2.  Pak zboží, které chcete vrátit pečlivě zabalte.
    Do balíčku vložte původní (tištěnou) objednávku a balíček zvenčí označte číslem objednávky, jménem a adresou. Pokud vracíte zboží z vícero objednávek, přiložte je všechny a vypište jejich čísla zvenčí na balíček.
    
  3. Takto připravený balíček:
    a) zašlete k nám na adresu: Genesis-eshop, Pražská 7, 678 01 Blansko
    b) zaneste na Výdejnu Genesis ve Vašem okolí (Zdarma)
    c) vložte do jednoho z Penguin Boxů ve Vašem okolí (Zdarma)
        - pro tuto možnost je nutné kontaktovat zákaznickou podporu:  +420 601 121 312 / podpora@genesis-eshop.cz 


V jaké lhůtě lze zboží vrátit? 

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní ode dne převzetí zboží. Více o vrácení zboží naleznete v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Můžu vrátit i část zboží nebo pouze celou objednávku?

Ano. Pokud vracíte jenom některé kusy z celkové objednávky, uveďte na formuláři "O odstoupení od smlouvy" které konkrétně kusy to jsou. Bez toho nebude možné Váš požadavek zpracovat. 


Mohu vrátit nevyhovující zboží na vaši výdejnu Genesis? 

Ano, ale postupujte prosím tak, jak je popsáno v bodu "Jak vrátit zboží" výše na této stránce.


Můžu si zboží na výdejně Genesis, rovnou vyzkoušet a pokud nebude vyhovující, tak hned vrátit?

Ano, pokud zvolíte platbu na dobírku na některou z výdejen v rámci ČR, ale postupujte prosím tak, jak je popsáno zde. 


Kdo platí za dopravu při vrácení zboží?

Za dopravu při vrácení zboží platí zákazník (pošta, kurýr, atd.). V případě, že řádně zabalené zboží (s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy) donesete na naši výdejnu Genesis nebo do Penguin Boxu (nutná rezervace předem u zákaznické podpory), za dopravu neplatíte. Doporučujeme využít tuto možnost! Více v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Peníze (všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nikoliv vrácení) za vrácené zboží posíláme nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a doručení vráceného zboží na naší adresu Pražská 7, Blansko. Prosím berte na vědomí, že platba může být zpožděna z důvodů bankovního převodu do jiné banky, než je vedený náš účet. Převod se může opozdit i nesprávně vyplněnými údaji na formuláři "O odstoupení od smlouvy" (zejména číslo účtu pro vrácení peněz), dbejte prosím na to při jeho vyplňování.  Více v sekci "Odstoupení od smlouvy" ve VOP.


Je možné vyměnit vrácené zboží za jiné z vaši nabídky? 

Tuto možnost v současnosti nenabízíme. Za vrácené zboží Vám budou vrácené peníze na Váš bankovní účet. Na jiné požadované zboží je nutné vytvořit novou objednávku. 


« Zpět na FAQ

Bohužel používáte zastaralý prohlížeč.
E-shop můžete zobrazit nejlépe v prohlížeči Chrome.